Popüler Yayınlar

29 Kasım 2014 Cumartesi

Ürünün iki yıl içerisinde hangi hatalardan kaynaklanan şikayetlerinde HOTİÇ tarafından tedarikçiye gönderiliyor

 On beş ay önce Hotiç ten terlik almıştım ve terliğin taban ı eridi  çok severek giydiğim terlikdi Atmaya kıyamadım.Tamirciye götürecektim. Ama istediğim gibi olmaz diye Hotiç e götürüp bir sorayım dedim.Terliği teslim aldılar ve şu tarihte gelip alın dediler.Ben tamir ücreti alacaklarını düşünüyordum.
    Herhangi bir ücret talebinde bulunmadılar.Ve terliğin tabanının tamamını komple değiştirmişlerdi.
 Elime bir ayakkabı kutusundan da aşağıdaki yazıların yazdığı bilgilendirme yazısı vardı.Şimdi iki ay önce aldığım o yazıyı sizlerle paylaşacağım.
 6502 sayılı kanun uyarınca ürünün tüketiciye teslim tarihinden 2 yıllık süreçte üründe ayıp çıkması nedeniyle tüketicinin ücretsiz onarım talep etmesi halinde bu talebin üretici tarafından en geç15 iş günü içinde yerine getirmesi yasal zorunluluktur.
Aşağıdaki üretim hatalarından kaynaklanan şikayetlerde ürünün tedarikçiye gönderilecektir.
     Ökçe kırılması
     Taban preslerin vardola ve burunların açılması
      Taban erimesi
      Kalıp ütü
      Saraçların dikişlerin sökülmesi
       Bantların kopması
      Tokaların kırılması
       Fermuar bozulması
       Deride dökülme yırtılma , darbe hariç
       Aksesuar kırılması, düşmesi
       Aşırı boya vermesi
       Boya bakım ve temizleme
 Onarımın 15 iş gününü aşması veya onarımın mümkün olmaması halinde  , müşterinin talebine göre ürünün iade alınması yasal zorunluluktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder